Digitālā mārketinga konsultācijas par mārketinga rīkiem un to uzstādīšanu

Ja Tev jau ir mārketinga stratēģija, bet vēl jāuzstāda atbilstoši mērījumi un jāatspoguļo tos analītiski nozīmīgos grafikos.

Konsultācijas Saturs

Kas gan ir mārketings bez rezultātu mērīšanas? Tev noteikti ir vai tiek plānota sava digitālā mārketinga stratēģija. Lai mērītu tās efektivitāti, ir nepieciešams atbilstoši mērīt mājaslapas apmeklējumu un apmeklētāju uzvedību - gan to, kā tie nonākuši lapā, gan to, cik no lietotājiem veikuši kādu darbību, kas nes peļņu Tavam biznesam.

Bez mārketinga stratēģijas un datu ievākšanas ir būtiski izveidot arī ērtus, analītiski nozīmīgus grafikus un filtrus, kas ļaus apstiprināt kādu hipotēzi vai vērot mājaslapas izaugsmes rādītājus.

Konsultācijā kopā izdomāsim, kādus mērījumus nepieciešams uzstādīt Tavai mājaslapai un kādos grafikos tos atspoguļot. Piesakoties, īpaši uzsver sev interesējošās platformas, ja tās nav zemāk redzamajā sarakstā:

Konsultācija būs efektīvāka, ja jautājumi būs par man jau pazīstamiem mārketinga rīkiem. Tomēr, tā kā visas platformas darbojas pēc vienādiem vai līdzīgiem principiem, vari konsultēties arī par citām platformām.

Konsultācijas gaita

Konsultācijā izpratīsi gan digitālā mārketinga rīku darbības principus, gan arī sarežģījumus, kādi var potenciāli rasties, ieviešot mērījumus vai atspoguļojot datus.

Pēc konsultācijas atsevišķi vari pasūtīt savai mājaslapai pielāgotu mērījumu ieviešanas un datu atspoguļošanas plānu, kuru vari pildīt pats vai uzticēt to izdarīt man.

Konsultācija tipiski sadalīta secīgās daļās:

Ja konsultācija nepieciešama vairāk kā vienam cilvēkam vai cilvēku grupai, to obligāti uzsver, piesakoties konsultācijai.

Konsultācijas vadītājs Indulis Švāģers-Griezis

Konsultants digitālajā mārketingā - Indulis Švāģers-Griezis
  • 8+ gadu pieredze digitālajā mārketingā

Esmu programmētājs jau vairāk par 13 gadiem, kuru laikā esmu strādājis pārsvarā digitālā mārketinga aģentūrās vai mārketinga departamentā kādā uzņēmumā. Pārvaldu tehniskos aspektus dažāda mārketinga rīku uzstādīšanā, kā arī apmeklējuma datu vākšanā un analītikā.

Lasīt vairāk

Citas konsultācijas

Vari konsultēties arī citos jautājumos.